Isnin, Oktober 18, 2010

sammy's adventures..jom pi secret passage!!

cam malu gak nak gitaw aku pi tengok citer ni..hee..ada aku kisah??da kemaruk sangat lama tak tengok citer 3d..korang tengok la dia punya poster pon da terserlah betapa ke'budak2'-an nye citer ni..kui3..

kisah dia pasai sammy (turtle kiut) yang baru menetas..melalui liku2 kehidupan sebagai seekor penyu..kirenye kisah dia dari kecik..ke remaja..ke hari tua..macam2 menatang laut la yang dia jumpa kat dalam laut tuh..siap bley garu2 belakang badan ngan landak laut lagi..

(gambar panduan bagi yang tak kenal landak laut)

biler tengok citer ni..rasa macam tengok citer dora the explorer la pulak..walaweyh..sebab kisah pengembaraan dari satu tempat ke satu tempat..suke la dapat tengok hidupan laut yang sangat cantek tuh..teringat snorkeling ngan geng2 kat pulau kapas dulu..aku bagi 3bintang untuk citer nih untuk 3d nye yang terbaek!!


6 comments:

izz junsu berkata...

bila la dapat lepak panggung ni..dah berzaman xtonton wayang..xsabar nak tunggu 8 disember..hehe paper last ari tu..

zac zirwan berkata...

hahaaa..blajo dulu score kaw2 punya..pastu nak tengok wayang sampai muntah pon tengok la..hehe

yaTy ♥ berkata...

best lar cite nie..
hilang stress kalo tengok..
yaty g tengok last week..
siap marathon movie lagik..
hehehe..
=)

AdiE berkata...

sgt nak tgk cite nie...
jom2 tgk..

http://danieldeadie.blogspot.com/

zac zirwan berkata...

yaty: hahaaaa..mmg pon ilangkan stress sebab jadi kanak2 kejap..

adie: tengok jangan tak tengok!!

aNiS tHe BumbleBee berkata...

best laaa..layan kartun cenggini....daripada melayan filem yg...arghhh...tensi je kalo nengoknya.kekeke!

Related Posts with Thumbnails