Jumaat, November 05, 2010

(review wayang) adele..rise of the mummy!!

mulenye nak la tengok cerita takers..tapi apakan daya tiket da abes pule..so pilih punya pilih..tengok la citer rise of the mummy nih..aku ingatkan sequel kepada mummy2 yang laen..hampeh citer laen rupenye..tapi da beli tiket..hentam sajolah labu..

excitation tu da bekurang sket la sebab tengok citer yang bukan aku nak tengok kan..citer ni macam banyak merapu sangat la..ingatkan citer action..rupenye cam komedi..ada ke geng2 mummy yang mangkit balek tu boley jalan2 kat town pulak..adoyai..kalo nak citer pasal sinopsis dier agak panjang la..jadi aku pendekkan..miss adele (heroin a.k.a. hero dalam film ni) mencari mummy doktor sebab nak hidupkan balek adik dier yang mati dalam kemalangan time dok maen tenis..korang tengok sendrik la camne adek dier bley mati time maen tenis tuh..merapu and lawak je..so nak hidopkan mummy tu balek memang payah la terpaksa gunekan sorang prof ni..dari situ la macam2 mende la dier kena buat..siap tersilap mummy la ape la..


bagi aku citer ni tak la mengecewakan sangat..tahap..boleylaa..3star!


6 comments:

Fitrihadi berkata...

hero dia perempuan ke???

Castalica Azryiana berkata...

tula gi xajak! dah tgk cita bkn2...hurmm..xmaw kwn!

Miss ... berkata...

3 star ajer?? x mo la tgk hehe

LORD ZARA 札拉 berkata...

tengok Megamind lagi bermakna wei~

:)

~ ReD ~ berkata...

kira ok la 3 stars, sy bg 2 stars.haha

ryann berkata...

untuk hiburan ok kot

Related Posts with Thumbnails