Rabu, Julai 22, 2009

la dolce amira~~

'La Dolce Amira'
setiap selasa
9 mlm
tv3

tudia antara drama yg aku minat skarang ni..kisah dier psl kehidupan remaja zaman skarang la..nampak cam kisah cerita melayu biasa..tapi menarik mungkin sbb sezaman dengan aku kan..tu jadi minat lebey tu..cerita dier pasal amira (faezah elai) dan kawan2 dier bakri (iqram dinzly), siti elizad, amelia chan, linda hashim, fizzo omar dan ramai lg la..

biase la kan..nama pun remaja..ade je bende dier nak memberontak..tambahan plak dengan mak bapak amira ni yang slalu je gado..mana taknye..bapak amira (zafrul nordin) tu ade affair dengan kakak kepada salah seorg kawan dier..mnjadikan complicated la cter ni..amira ni slalunya jadi orang tengah yg selesaikan mslh family n kawan2 dier..

sebenarnya yang paling wat aku tertarik nk tengok cter ni ialah watak bakri yang dilakonkan oleh iqram dinzly..dier ni memang banyak bekawan dengan perempuan..so watak dier cam lembut2 sket tapi bukan la gay..sebabnye ape yang aku nampak..si bakri ni macam suke je dekat amira tu..ni aku teka2 je la..kena tunggu sampai episod akhir le baru tau..memang menjadi la watak dier ni...tabik spring kt iqram!

haa ni la dier amira..lupe plak aku nak gitau dolce ni bermaksud 'si manis' asal dari bahasa italy..manis ke??hee manis ler tu..faezah elai ni telah mengenepikan dua lagi pelakon yang turut diuji bakat untuk watak ni iaitu fouziah gous dan scha..well..haa cara nak sebut dolce ni adalah betul2 sebutan huruf 'c' ye..bukan 's'..

pesanan aku ialah korang try la tengok cter ni..dapat gak hiburkan hati daripada asek membaca jurnal sahaja(pesanan khas kpd kwn2 aku yg tengah sibuk wat thesis..hehe)


6 comments:

Ro Zhaf Zeck berkata...

cite ni mmg ak x minat..
so ak xtau nk komen pe2..
ak komen ni pon pasal ak nk bg ko semangt kasi wat n3 baru..
semoga ko epi ngn dunia blog ko.
nanti da siap thesis leh la publish kt blog ni..haha

♥miss zaza♥ berkata...

x penah tgk pon cite ni.
best ke?

btw
hi zack. salam singgah ;)

zac efron berkata...

best2..da nk abes pun drama ni..tp tkpe..ley tgk kt website tv3.. =)

Elleyfiesya berkata...

huhu..
aku sokong kau....
ini la cerita paling bez yg disiarkan TV3 pd tahun 2009...
aku plg suka tgk pshabatan mereka...
hhuu.. tonight last episode...
sedih la...

zac zirwan berkata...

ye r..sempoi kan cter ni..hehe

Tanpa Nama berkata...

Hand-sewn designer cat collar with Swarovski thomas sabo online shop deutschland
pearls and rhinestones will make your cat look like thomas sabo anhänger
she’s going out on a date and it’s perfect for Valentine’s thomas sabo glaube liebe hoffnung
day. Colors range from pink, black to red with little roses sewn onto thomas sabo armbänder
the collar, rhinestones wrap around the neckline between thomas sabo halsschmuck
the flowers adding to it’s romantic look. Personalized thomas sabo ohrschmuck
designer cat collars are becoming a big hit, get your cat’s name in rhinestones thomas sabo ohrringe seestern
so she can proudly wear it around her neck.Lulu’s leather cat collars are thomas sabo uhren
sleek and make your cat look smashing. thomas sabo armketten
These designer cat collars are one thin, leather strap with a small bell near schmuck thomas sabo the clasp.

Related Posts with Thumbnails