Jumaat, Julai 09, 2010

amy search kerja gila: mari bekerja!!

rasenye da lame ye aku berehat blogging ni..bukannye ape..aku mengalami peralihan daripada alam student ke alam pekerjaan!!welcome to mount miriam cancer hospital..

hospital ni terletaknye di tanjung bungah penang..so aku sebagai warga kulim nih..tiap2 hari berulang menyeberang laut china selatan gune jambatan pulau pinang..balek plak gune feri bley tenang2kan fikiran sambil tengok laut and obor2..



tataw nak citer pe la huhu..so pasni aku akan mule aktif balek berblogging!! =P

11 comments:

farahnajwa89 berkata...

wow! skali dgn kak achik?

zac zirwan berkata...

aah ye r..hari2 tengok muke dier..huhu

Mimie.Candy Cane berkata...

Bestnye ari2 naik2 ferry...

zac zirwan berkata...

best sbb bley kire obor2 la..huhu

daydeck86 berkata...

bro lautan pulau pinang tu laut selat melaka bukan laut china selatan lorrrr.....

zac zirwan berkata...

huhu..tu rase cm silap gk..owh selat melake..hehee

Tanpa Nama berkata...

hoho...doktor..:D

Latest Entry : GengBlogger Gathering, Here We Come!


Pengakuan Terbuka : Aku Curang Pada Kekasihku!

@taufiqhelios berkata...

selamat bekerje zack.....kije renrajin taw ^^

ZaridaIshak berkata...

selamat bekerja, semoga menjadi pekerja yang berdedikasi dan berintegriti..

NomborSebelas berkata...

wow..mesin apa tue yang besaq??







http://nomborsebelas.blogspot.com

Castalica Azryiana berkata...

u.......
ada keja kosong x kat sana?? huhu...

Related Posts with Thumbnails