Isnin, April 27, 2009

friendship award!!



diz award i got from farhahzaidah
rs cm tk layak pn dpt award ni..sbb baru lg dlm blogging ni..
anyway thanks!!

so aku berbesar hati nk bg kt 3blog yg aku appreciate
1. rozharif
2. lina
3. nady

  1. Letakkan logo award ini ke blog anda.
  2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.
  3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.
  4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
  5. Berbagi cinta & sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.

5 comments:

Ro Zhaf Zeck berkata...

bangga aku..weh xterbalas aku jasa ni.haha ('',)

.: Cik Lynot :. berkata...

mekaceh~~~~
(muka hepi)

zac zirwan berkata...

hehe..sbb korg antara org2 awal jf follower aku..dhargai!

►içéq◄ berkata...

saya?????='(

LaDy NaS berkata...

TAHniah kepada yang memberi dan menerima award.. :D

Related Posts with Thumbnails